Dagens inköp

Idag var D och jag iväg en sväng till IKEA för att köpa nytt porslin till vårt kommande hus. Vi vill ha lite nytt sen när vi flyttar för det vi har nu är så kantstött och tråkigt. Vi hade tittat ut det vi ville ha för ett tag sen, men idag inhandlade det. Vi blev supernöjda, men nu står det nerpackat i förrådet och ska inte packas upp förräns i januari =)  Det blev hälften svart och hälften vitt, tror det kan bli snyggt att dukas med sen! 


Sen blev det såklart en sväng till A6 när vi ändå var där. Jag hittade lägligt nog två presentkort, som legat gömda i plånboken ett längre tag, från Lindex. Hittade nästan direkt en klänning som jag gillade och efter lite övertalning från D så provade jag den (trodde inte det skulle passa mig) och den var verkligen jättefin på! Så nu är jag så nöjd, en lyckad dag på "stan".

Bilderna är lånade från IKEA och Lindex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0