Dagens...

Dagen såhär långt:

¤ plockat iordning i lägenheten
¤ tvättat ett par maskiner tvätt
¤ letat efter fakta om Freinet och Waldorf utan resultat
¤ varit och handlat mat
¤ letat lite mer efter fakta om Freinet och Waldorf utan resultat
¤ pluggat lite om Freinet
¤ hämtat allra sötaste Alicia på förskolan
¤ varit i lekparken ett par timmar och grävt i sanden (med Alicia ;-))
¤ lagat lite mat till mig, Alicia, syrran å hennes man
¤ letat ännu mera fakta om Freinet och Waldorf UTAN RESULTAT
¤ följt kvällens speedway på internet
¤ börjat kolla på nån tjejfilm The perfect man

= denna dagen vill jag sammanfatta med:
POSITIVT: att det var suuupermysigt att få vara lite med Alicia, kan inte bli för mycket
NEGATIVT: vart hittar man BRA fakta om Freinet och Waldorf???


Kommentarer
Postat av: Linda

shit va du har donat hela dan...å letat fakta som bara den :)

2008-09-03 @ 15:01:09
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha hoppas du hittar lite fakta =)

jasså? har du tv:n på varje kväll alltså? dyr elräkning =)?

kramis

2008-09-04 @ 10:06:12
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Per-Johan Kanberg

Hej!

Jag halkade in på din blogg när jag googlade.



Jag arbetar på en waldorfskola (men speciellt för funktionshindrade barn och ungdomar, inriktiningen heter då "läkepedagogisk" skola)

Konstigt att du upplever det svårt att hitta bra info om Waldorfpedagogiken... Är det sågon specefik info du söker? annars står väl rätt mycket på www.waldorf.se där finns lättläst info och frågor och svar länkar längst ner på start sidan.



Jag har även en elev vars målsman arbetar på en Freinet-skola och jag var nyfiken på pedagogiken och hittade den viktigaste på just www.freinet.se Hoppas att du hittar vad du söker. Annars får du kontakta mig så kanske jag kan tipsa mer specifikt beroende på din fråga.

mvh Per-Johan

2008-09-22 @ 13:55:39
Postat av: Helena

Svar till Per-Johan!

Tack så myckt för hjälpen. Vi har läst mycket på de sidorna och hittat bra fakta, men även fått tag i en del böcker som vi har haft stor användning av, men Tack ändå!

2008-09-22 @ 21:07:35
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0