Hösten...

Jag älskar höstens alla fina färger, när träden börjar skifta färg då är det alldeles underbart att vara ute!


Bild: Jag

Idag har jag dock fått hålla mig inne, feber och snuvig som tusan. Varifrån kom det? Ja det kom iaf i lördags, lite småsmygande men sen bröt det ut på fem minuter med dunder och brak... Ja vilken helg det har varit, sjukhuset i lördags i några timmar, inte kul, sen den här förkylningen. Jag som måste va i skolan nu!!! Gillar inte att ligga hemma när man vet att de andra i klassen får jobba med ett mindre roligt arbete, hoppas jag kan gå i morgon iaf!

Nä nu är det slut på gnället, ska ta lite cola, för det har min man köpt till mig å han lovade att man fick dricka det när man var sjuk =)

Ha en bra måndagskväll! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0