Helgen

Helgen går så fort och det är redan söndag idag. Men vi har haft en bra helg. I går var det dop för vårt andra gudbarn Noah och allt flöt på och gick bra. Noahs mamma sjöng på dopet och det var jättefint. Eftersom jag å D stod där framme under hela cermonin och jag höll i Noah så blev det inga kort, men det fanns ju andra som tog så nått kanske jag kan få tag på och visa sen. Efter dopet var det smörgåstårta och tårta, gott gott!

Idag ska vi nog åka och träffa lite kompisar coh kanske fixa så vi får lite tv-kanaler till nästa helg då de vi har nu försvinner. Jag längtar längtar till nästa helg så ni anar inte. Det är först då vi kommer att få bo ensamma i vårt hus och först då vi kommer kunna packa upp våra saker och vi slipper bo i en kartong, det börjar bli lite jobbigt nu. Men nu vet vi ju att det bara är en vecka till så då går det ju. Jag längtar nog mest till att få sova i min egna säng....

Idag lyser solen och det är perfekt foto-väder, kanske blir det något kort sen =)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja dom har ju faktiskt varit bäst, sitter o kollar på reprisen nu....kram

2009-02-01 @ 12:24:45
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: emlan

så skönt för er:) å få snart få bo själva förstår att ni längtar... ha en skön solig söndag.. vi har också sol idag.. underbart. har precis varit ute på en långpromenad med ellan.. gött. kram kram

2009-02-01 @ 12:55:03
Postat av: Martina

Det hoppas jag verkligen... att det blir lite kort alltså. Tänkte själv tanken imorse när jag såg solen och blå himmel, men hade ju en ny dator att koppla in idag så har tyvärr inte kommit utanför dörren än. Kanske nån annan dag... :)

2009-02-01 @ 15:27:11
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: mli

Det är trevligt att läsa hur du har det i Vetlanda...Kan tänka mig att du längtar till nästa helg...!! Det är bara att hänga i lite till...Hoppas att det går bra på ditt jobb!! Kramar från en seeg Jkpg bor

2009-02-01 @ 15:56:32
Postat av: Martina

Du är dålig på att uppdatera nu du ;) För att hjälpa dig på traven har du en utmaning som väntar i min blogg! :)

2009-02-07 @ 19:23:24
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0