Ännu en dag

Tack alla som grattat till huset. Det är så himla stort att köpa hus men känns så bra! Många som önskar bilder oxå och det ska jag försöka fixa. Just nu sitter jag i en stökig stökig lägenhet och packar. Det är SÅ tråkigt men det går frammåt iaf, vi har inte mycket kvar nu.

Nu har examen varit oxå, så nu är jag en riktig äkta förskollärare! Examensdagen flöt på utan några större skandaler. Linda ramlade i kyrkan men det var på repetitionen så det var tur för henne =) Efter sjäva examenshögtiden i kyrkan var vi hemma hos syrran och åt lite mat. Mycket gott å trevligt.

I går var det lite fest med lite klasskompisar från olika klasser. En helt ok kväll, lite långdragen vissa stunder men roligt att träffas en sista gång. Låter lite hemst att säga en sista gång men det är ju faktiskt så. Man säger att man ska höras av å hitta på saker å så, men man gör inte det. Folk flyttar, börjar jobba å får en helt annan vardag och tiden bara rinner iväg. Nu är det ju itne så att jag inte VILL träffa dem igen för det skulle vara jättekul, men men vi får se hur det blir med den saken. Några VET jag ju dock att jag kommer att träffa igen, många många gånger, och ni vet nog själva vilka ni är =)

Nä nu har jag latat mig för länge, dax för en kartong till!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var inte alls tur för henne...hehe. Logga in snart o skicka över bilderna :) Kram

2009-01-18 @ 14:13:22
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Linda

nä...marie fredriksson är inte min favvo om man säger så :) lycka till me packandet o flyttandet!!

2009-01-18 @ 16:46:33
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Martina

Hihi... nä flyttstädning är inte det roligaste som finns. Tur man har föräldrar, haha! ;) Så skönt när det är klart och man bara kan koncentrera sig på det NYA och att göra i ordning där. Vet ju ingenting om ert nya hus... Är det stort? Stor trädgård? Ska ni göra om mycket eller är det redan klappat och klart?? Nyfiken nyfiken! Ha de gött!! //Tina

2009-01-19 @ 20:16:58
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Anonym

Hej gumman. Sitter här och tittar på tv. Hoppas att allt är bra med dig, du får ta och skriva något nytt här nu. Älskar dig.

2009-01-20 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0