Hmm

Jo det stämmer Martina, jag har internet igen. Men blogglusten tryter å blider har jag inte tagit på en evighet så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller publicera här...

Men en liten snabb sammanfattning av vad som hänt sen sist; vi har packat upp å fixat i huset å jag har jobbat. Så där hade ni det, nu vet ni vad jag har sysslat med =)

Ska försöka publicera de där utlovad bilderna oxå nån dag ,men vi får se när lusten faller på.

Fick ett sms igår från en nära vän att hon var på väg in till BB, så jag har minsann kollat mobilen några gånger i natt för att se om det hänt något. Idag på morgonen fick jag ett mms på lilla Meya, så liten, så söt. Grattis E & A å L till er lilla dotter å lillasyster.

Nu väntar jag på att M+P+A ska komma.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hur kan blogglusten tryta när ni precis har flyttat till hus?? Då finns det väl MASSOR att skriva om?? Det finns iaf massor som jag undrar över... :) Jag väntar med spänning på bilder! :D

2009-03-01 @ 18:10:15
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0