Fredag

Äntligen fredag! Bästa dagen i veckan. Gårdagen var inte heller så fel, inte kvällen iaf. Hade lite tjejträff hemma hos en kompis, vi var fyra stycken å tre bebisar, mys mys =)

I onsdags började David å jag med vårt nya liv... eller ett litet steg mot det iaf. Vi simmade, ska simma minst en gång i veckan, härligt. Skulle börjat innan sommaren men badhusen har ju stängt då tyvärr så det fick bli nu när de öppnade igen. Känns bra att röra på sig lite när man inte kan va ute å gå längre.

Nu ska jag vila upp mig inför kvällen så jag orkar äta riktigt mycket räkor å aioli som David köpt =) Ha en trevlig fredagskväll!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Har du blivit nåt tjocker än då? ;)



Härligt med simning, får jag se till att börja med igen också! :)

2009-09-04 @ 21:44:21
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0