I´m alive...

Har fått vissa påtryckningar från olika håll att jag ska börja blogga igen. Har ju tänkt detta några gånger innan men det har ju inte blivit mer än ett inlägg eller två och sen har det rasat. Vi får väl se hur det går denhär gången.

Vad har hänt sen sist då... Jo ganska myckt faktiskt, eller både mycket och lite om man säger så. Den största grejen är ju såklart att jag blivit gravid men det var ju inte någon nyhet för någon. Och efter jag blev gravid så har det inte hänt så mycket alls beroende på hur jag har mått... ILLA är ordet som kan sammanfatta mitt senaste halvår =) Det är helt fantastiskt att vara gravid men jag kunde inte i min vildaste fantasi tänka mig att man kunde må så illa å kräkas så mycket... Det hela (i vecka 8) började med några dagar på sjukhus med dropp, sjukskrvning, jobba lite halvtid m.m. Nu jobbar jag dock för fullt men kräks å mår illa gör jag fortfarande varje dag, men inte som innan. Nu kan man ju vara lite social igen och träffa lite folk, vilket jag inte gjorde på några månader...

Jaha om det är någon som orkat läsa det mycket intressanta inlägget ovan så kanske de förstår varför jag inte bloggat alls på väldigt länge. Om jag nu fortsätter med bloggandet så ska jag försöka skriva om lite mer intressanta saker än mina kräkvanor ;-)

Ha en bra onsdag, själv ska jag städa...


Kommentarer
Postat av: Linda

sådär ja...bravo :)

2009-09-02 @ 17:41:40
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: emlan

ÄNTLIGEN!!! skriv gärna lite om graviditeten och hur du mår osv. intressant att få följa när man inte bor i samma stad. puss å kram

2009-09-03 @ 09:08:57
Postat av: Martina

Heeeey, welcome back!!

Jätteroligt att du är gravid, tråkigt att du mår/mått som du gjort självklart, men KUL att du börjat blogga igen! Nu kommer du ju snart ha MASSVIS att skriva om! ;)

Kram

2009-09-03 @ 16:27:52
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Ida

Som jag har väntat på detta inlägg. Grattis! :)Har undrat vad Helena pysslar med nu för tiden och nu vet jag det. Skriv mer! Intressant att veta om din graviditet.Hur långt har du gått? Kram.

2009-09-06 @ 13:10:23
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0