Bad och mys

Idag har det varit babysim igen. Alltid lika mysigt. Alexander var på riktigt bra humör och sprattlade för fullt i vattnet =) Vi dök ett par gånger idag och det gick jättebra. Det kommer nog bli en liten fisk som är mer under än över vattnet, precis som sin pappa. Mamman däremot håller sig gärna ÖVER vattnet, iaf med huvudet, hehe. Nästa onsdag har David tagit ledigt för att följa med och titta och ta lite kort, det ska bli kul! Roligt för honom att få se hur det är.



Bild: Jag

Nyduschad lite groda!

Resten av dagen har vi tagit det lungt och myst massor. Man blir ju en liten tröttis efter badet så mammas famn har varit den bästa idag, iaf när det gäller att sova.

Vi testade en ny gröt idag oxå, mild havregröt med banan, det tyckte Alexander var MUMS. Men jag ska inte säga för mycket än. Vi får se hur det går imorgon. Men han gapade för mer än första skeden och åt upp all gröt som jag gjort, även om det inte var mycket så var det en stor framgång. Imorgon ska jag göra en hel smakportion och se om det går ner. Har ju bara blandat lite lite eftersom han inte ätit något av det ändå innan...

Nu sover plutten sen en stund tillbaka och man kan bara inte låta bli att titta på honom, det finns inget finare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0