Förkyld igen

Följ min blogg med bloglovin

Plutten har blivit förkyld igen... så tråkigt. Vaknade av att han låg och snodde i sängen och inte kom till ro alls. Var alldeles för täppt för att kunna ha nappen och då sover han inte bra. Stackars plutt. Gav honom lite nässpray vid femtiden och sen var han ju pigg såklart =) men somnade om vid sex ungefär, men vaknade vid halv sju. David gick upp med honom (tack snälla älskling) så sov jag vidare till strax efter nio, så skönt! Nu ligger plutten här på golvet och leker. Vi har en lugn hemmadag jag och han. Skulle till Emma och Ajdin med barn, men tyckte det var bättre att han var hemma och vilade upp sig så han blir pigg snart. David är iaf där och hjälper dem med sitt nya fina badrum, hoppas det går snabbt så han kommer hem till oss snart.

Något annat mycket intressant är Alexanders mage. Idag hade jag bytt 3 bajsblöjor innan klockan var sju... och sen har det bara fortsatt. Likadant var det igår, hela dagen. Undra om det är tänder på G eller om det är förkylningen, eller nått annat?? Mindre kul är det iaf å blöjor går det åt som tusan =) Ja jag ska ju till BVC i morgon så vi får väl se vad de säger där.

Ha en härligt fortsättning av söndagen och hoppas ni har finare väder än vi!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha, inte du också?? :P Alla dessa småbarnsföräldrar och deras benägenhet att prata om bajs i tid och otid hahaha! ;)

2010-04-18 @ 15:55:42
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: faster

usch då.. stackars liten. hoppas att det blir bättre snart.

2010-04-18 @ 20:11:25
Postat av: Helena

Martina - Japp, så är det, hehe =) Intressant läsning va?! ;-)

2010-04-19 @ 09:01:27
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0