Påskmys!

De lediga dagarna går alldeles för fort! Det är så mysigt när David är hemma hos oss. Eller hemma och hemma, vi har inte varit hemma så mycket... Igår var vi först hos mina föräldrar hela fm. Åt god påskmat och bara umgicks. Bror min å syster med familj var oxå där så det var så roligt att träffa alla. Alexander var så pigg och glad, pratade och var så nöjd och glad. Jag som har sagt att han har "glömt bort" hur man vänder sig från mage till rygg, som han gjorde ett tag hela tiden, visade att han inte alls hade glömt det =). På eftermiddagaen åkte vi från mamma och pappa till Davids föräldrar istället. Där var oxå D:s syster med man. Vi åt god påskmat ännu en gång och umgicks å hade det trevligt! När vi var där passade Alexander på att kräkas ner sin farfar, lite på sin fasters man och kissa på sin farmor och lite i farfars säng. Mmm en mycket lyckad kväll enligt Alexander ;-). Behöver jag skriva att han sov gott i bilen på vägen hem...



Bild: Jag

Dagen har bestått av inköp av blommor + plantering av dem i krukor ute. En skön promenad i solen, så härligt! I eftermiddag å kväll har vi varit hos Anders och Jessica med barnen Agnes och Lucas. Lucas är en vecka yngre än Alexander så det är lite kul. Jocke och Sandra kom oxå med lille lille Alvin. Den lille plutten föddes 7 veckor för tidigt och han var fortfarande pytteliten fastän han är två månader nu. Väger bara 2700g ungefär... Det var så roligt att träffa alla å vi hade massor att prata om. Alexander hade dock lite svårt att komma till ro och sova så vi får väl se hur sömnen blir inatt...

I morgon ska vi åka till Kosta outlet. Se om vi hittar något kul. Jag ska iaf gå till polarn & pyret och se om de har något fint till Alexander!!

Ps. gröten gick inte ner idag heller...


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du skriver igen, jag följer mer än gärna :)

Japp, jag ska söka jobb...de är den tjänsten jag går på som dom har lagt ut, fast en tillsvidare :)

Du borde åka till Jkpg och vårshoppa lite snart ;)

2010-04-04 @ 16:01:42
Postat av: Fru Evelina

Vad fin han är!!



Testa en annan sorts gröt? Elion gillade havregröt och nu äter han risgröt med äpple och mango, men banangröt var äckligt som bara den!



Kram!

2010-04-04 @ 23:56:17
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0