Byxor och träning

Jag har äntligen hittat ett par överdragsbyxor till lilleman som verkar toppenbra. Fick tipset av mamma att kolla på Karlssons och de hade svarta byxor för 149kr, precis lagom! Nu är det bara en jacka som ska fixas också men det ska vi kolla efter i Göteborg nu när vi ska dit tor-fre. Fick 25% rabatt på ett barnplagg på Kappahl så det skulle vara perfekt om vi hittade jacka där.

Idag vaknade lillen vid fem, så det var en tidig morgon. Han solmnade dock vid halv åtta igen och sov i nästan två timmar så sen var han så pigg!

Under Alexanders andra sovning för dagen passade jag på att träna lite. MÅSTE ta tag i detta nu, så nu har jag iaf börjat. På måndag är jag anmäld till ett bodypump-pass. Har aldrig gått på det innan, så då får vi se om jag gillar det och fortsätter, annas får jag hitta någon annan träning jag gillar. Som sagt, måste ta tag i det nu. Ska träna hemma minst 3ggr/veckan och sen ett pass podypump/friskis eller likannde i veckan. Det måste ju ge resultat...

Om en stund ska vi bege oss ner till stan för att köpa badbyxor till A. De ringde innan från Leksaklagret och sa att de kommit, perfekt! Sen ska vi kolla runt lite på present till en liten pojk som snart ska döpas också ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0