Göteborg och fotografering

Göteborgstrippen var riktigt lyckad. Vi hade supermysigt med familjen P och Alexander tyckte det var kul att få träffa sin lilla kusin igen.

På torsdagen tog vi det lungt och åt gott, först tacos och sen kräftor, mums! Fredagen bjöd på lite shopping, dock hittade vi tyvärr inte vad vi var ute efter, en jacka till Alexander. Verkar som om man måste ha storlek 86 för att kunna hitta en hyfsat bra vind/vattenavstötande jacka. Okej, hittade en på POP men då för typ 800kr och det är för mycket tycker jag. Letandet fortsätter.
Frammåt eftermiddagen åkte vi till Liseberg där vi var hela kvällen. De andra åkte karuseller, jag och Alexander spelade på alla chokladhjul, utan resutlat där också. David vann dock en söt nalle till Alexander. Vi gjorden en femkamp tillsammans som jag kom sist på :) men kul var det!
Vi stannade ända till de stängde och då begav vi oss hem till Vetlanda igen. Mycket lyckade dagar. Tack snälla familjen P för att vi fick komma och hälsa på er!

I lördags var jag med en fotograf, Emma Sandström,  för att assistera henne då hon fotade. Jättekul och lärorikt! Detta tog hela dagen så det blev en riktig mysdag för David och Alexander.

Igår var det en slappardag hemma. Behövligt efter mycket farande de sista dagarna. Riktigt härligt väder var det så vi var ute i trädgården och donade lite några timmar. Alexanders nya överdragsbyxor var toppen!

Bild: Jag

På kvällen kom min mamma och pappa och hälsade på. Det blev bus med Alexander och pizzaätning. Mamma hade även gjort en äppelpaj som vi mumsade på. Var riktigt riktigt fullproppad när jag gick och la mig!

Idag är det mys hemma för mig och Alexander. Ska ut en sväng i eftermiddag för att känna på vädret. Hoppas det fortsätter att vara uppehåll.
Ikväll är det bodypump, spännande.


Kommentarer
Postat av: Martina

Woho, bodypump? Grattis till din träningsvärk imorgon och övermorgon! :D



Men du måste ju berätta mer om fotograferingen!! Hur kom det sig att du fick hjälpa en fotograf?? Tog du själv några bilder? Visa visa visa!! :D

2010-08-30 @ 21:34:42
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0