Lördag

Inatt har Alexander sovit riktigt dåligt. Nappinstoppning flera gånger i timmen mellan ett och fyra. Sen orkade jag inte mer utan hämtade honom och så sov vi tillsammans. Då sov han som en liten prins till klockan sju, skönt.

David har varit iväg och jobbat hela förmiddagen så jag och Alexander har pysslat lite hemma, bl.a. dammsugit som var väldigt behövligt. Det märks väldigt väl när man behöver städa på Alexanders byxor, haha.
Alexander tycker det är superkul att jaga dammsugarmunstycket när jag städar. Han kryper efter och ska pilla på det. Slangen är däremot lite läskig =)



Min lilla gris idag ;-)

Bild: Jag


Alexander har tagit ett par steg idag också. Idag har han "gått" mellan soffan och en pall, ett steg för att nå pallen. Jag hade lagt en mobiltelefon på pallen så det var det som lockade honom att släppa taget i soffan =)

Ikväll ska vi iväg till goda vänner och grilla lite. Mysigt.

Hoppas Du får en härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad duktig han är!! Har han smygtränat utan att ni sett? Annars är han ju jätteduktig som går så mycket på en gång!



Kramar

2010-08-21 @ 15:30:34
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ♥ Anna S

Vad duktig han är lilla A!!

Och tidig med att gå! Min lilla Nicole som är 10 månader har precis kommit på att hon kan krypa :

Kram

2010-08-22 @ 16:01:41
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0