Shopping shopping shopping

Något blev galet med detta inlägg. Publicerade det igår, men det funkade visst inte, så jag testar idag igen...

Ullaredsresan igår var verkligen toppen. Vi hade en rolig dag och gjorde många bra fynd. Hade inte tänkt handla så mycket, men som vanligt så kom man hem med x antal påsar. Handlade dock en hel del åt mina föräldrar och ett par grejer åt Davids föräldrar, så halva summan av det jag handlade för fick jag tillbaka när jag kom hem.

Hittade lite mysbyxor till Alexander, precis vad jag var ute efter. De kostade bara 30kr styck och inte 40kr som jag trodde. Bättre kunde det ju inte bli! De hade dock slut på de blåa som jag såg förra gången men jag köpte de färger som de hade nu, gråa, svarta och röda. Köpte i både storlek 80 och 86, gäller att passa på när det är billigt! Han har 74 nu, men viker man upp lite så kan han ha 80, så alla kläder jag köper nu är i storlek 80.Jag hittade även lite andra kläder till A, nån body och ett par t-shirts och en tröja.

Köpte lite handdukar i en härlig turkos färg (älskar turkos) + mycket annat smått och gott. David och jag sa att vi skulle åka till hösten igen för att se om de har några bra vinterkläder till A. Det är så svårt att köpa det redan nu tycker jag, då man inte vet vilken storlek man ska köpa, hur mycket han växer... Men jag åker gärna dit igen!

Idag har vi varit runt på olika möbelbutiker för att försöka hitta ett soffbord. Vi har ju bara letat i över ett år efter det "perfekta soffbordet" nu... Men idag blev det till slut ett köp. Istället för att köpa ett stort soffbord så blev det två mindre. Tror det kommer bli bra. Får se när det kommer hem om två veckor, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0