Gotland

Nu är vi hemma från Gotland. Kom hem i onsdags kväll, men vi har haft så fullt upp + att det varit så fint väder så jag knappt varit inne, så inlägget har fått vänta ända tills nu...

Vi har haft en jättebra vecka. Underbart sällskap, fint väder ja allt har varit toppen. Kan sammanfatta veckan lite kort: Skratt, sol, bad, grillning, spela kort, midsommar, "vild"hästar, Visby, shopping, varmt, en tand, två tänder, choklad i mängd, tacos, åka båt, åka bil, gubbe i sport-bh!, fotografering, kasta pil, bada balja, leka och säkert massa mer som jag glömt. Ja bra har vi iaf haft det!

"Lite" bilder måste jag ju ha med också ;-)



Bill och Bull som vi kallade dem under veckan... fast här sitter de Bull och Bill



Några av "vild"hästarna på Lojstahed



Sötaste killen i världen!



Midsommarfin



Söta söta Agnes tog hand om pojkarna



Far och son, de bästa som finns



Agnes tog hand om Alexander hela veckan "Sander sovit gott?, Sander leka?, Sander ha sin napp?" Sötfisar!

   

Krypträning pågår. David var den enda som tog ett dopp i havet.



Alexander kände på vattnet, skönt i värmen!

   

Bill och Bull i fullt ös hela veckan!

Bilder: Jag

Roligaste på stranden... David är och badar och jag är och fotar honom, så Alexander sitter med Lucas och hans mamma, pappa och syster på filten i sanden. En gubbe kommer och går förbi, stannar upp och tittar på Alexander och Lucas och säger: "De där två ser jämngamla ut." "Ja det är de säger Jessica, det skiljer bara en vecka på dem." De riktigt kan se hur gubben börjar fundera, sen säger han: "GÅR DET??"
Vi skrattade gott åt detta resten av veckan =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt ni verkar haft det!!

Jag vill också åka dit en dag, ser så fint ut :-)



Kram

2010-07-05 @ 16:35:58
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Kusin Jullan

Ser ut som en mysig vecka på Gotland :D

Fina bilder, han är så söt!

Kramar

2010-07-06 @ 00:28:38
Postat av: Martina

Hahaha! Den där gubben måste gått och funderat och grubblat sig sömnlös! :D



Men varför badade inte du?? Har du gått och blivit en badkruka!? :O

2010-07-06 @ 16:36:47
URL: http://martinaa.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0