Soliga dagar

Vi har riktigt soliga dagar här nu. Varmt och soligt. Det gillar vi! Alexander är dock fortfarande väldigt väldigt snuvig, verkar som det aldrig går över denhär gången... Men vi är ute mycket på trädgården och gottar oss ändå. Ett och annat bad blir det för lillen. Det älskar han.

Tänkte lägga in en bild på A när han badar, men det går inte ladda upp bilder just nu, så det får bli nån annan gång..

Vi hade hur kul som helst när vi var ute och red. Vädret kunde inte ha varit bättre och inte sällskapet heller för den delen. Jag fick en riktigt liten galen häst så jag har blåsor på händerna och sjukt ont i axlarna/skuldrorna för jag fick hålla, hålla, hålla hästen. Han ville tävla med allt och alla, det ville inte jag =) Vi red i 2½h med en liten fikapaus, så idag är jag nog mör i hela kroppen, otränad som man är. Men som sagt, sjukt kul hade vi! Får vi göra om snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0