Bada bada bada

Idag ska vi bada igen! Alexander älskar att bada och jag tackar inte heller nej till att krypa ner i den varma och goa basängen i badhuset.

Igår var vi där med Emma och Meya, inga fler kom så vi hade hela basängen för oss själva, lyx. Meya var det full fart på, söt-tjejen. Hon plaskade och dök och åkte kana. Alexander fick snällt dras runt av mig i vattnet, men skvätta det kan han med! Emma och jag vi bara njöt av värmen, haha!

Idag blir vi nog några fler som ska bada, men det blir trevligt det med. Det är verkligen inte fel att bada nu när det är så ruggit ute.

Hade en liten film på Alexander när han dyker, men jag vet inte hur man laddar upp filmer så tyvärr... Hade varit lite kul att visa annars.


Kommentarer
Postat av: Martina Kallin

När du skriver ditt inlägg så står det "Ändra redigerare" under rutan du skriver i, om du klickar på den kan du lägga in länken till filmen. Filmen kan du lägga upp på tex www.photobucket.com där du fixar ett konto gratis och kan ladda upp filmer. Sedan lägger du in länken som börjar med <embed> i "skrivarrutan". Hoppas du fattar min beskrivning! :P Vill ju jättegärna se film på en badande Alexander ju!! :)

2010-06-13 @ 22:07:12
URL: http://martinaa.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0