Bilbarnstol

Igår åkte vi iväg iväg för att köpa ny bilbarnstol till Alexander. Den förra, eller första som han har haft börjar bli lite liten, eller är det Alexander som börjar bli stor...
Stolen har varit jättebra och hade säkert funkat ett litet tag till men vi kände att det skulle vara skönt att ha en annan stol nu till vi ska ut och åka lite + att vi har fått pengar i födelsedagspresent så innan de shoppas upp på annat så ska vi köpa stolen.
Vi har alltid tänkt en Maxi cosi. Min syster har en sådan + att de flesta av våra vänner har den och är jättenöjda, så det fick bli en sån. De hade specialpris på en färg just nu, 2495:- istället för 2995:-, så det var perfekt! Kanske inte den färgen jag hade valt annars, men 500:- kan man ju faktiskt ha roligare för när funktionen är precis densamma oavsett färg.
Alexander invigde stolen med att somna i den på vägen hem, så klart godkänt från hans sida!

Natten inatt har inte varit den roligaste. Alexander är jätteförkyld nu stackarn, så han har inte haft det så lätt. Varit hysteriskt ledsen och inte kunnat sova, så jag är liiiite smått trött idag. Men just nu är han i full gång i gåstolen och är så nöjd, min lille prins.
Blir en lugn hemmadag idag, behöver vi nog båda två.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken färg blev det då? Illorange? Spygrön? Babianstjärtsrosa?

2010-06-15 @ 21:08:55
URL: http://martinaa.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0