Bröllopshelg

Vilket roligt bröllop vi har varit på i helgen! Brudparet var så fina och såg så kära ut . Det var en fin vigsel i en liten mysig kyrka och sen var det fest hela kvällen! Hade en riktigt bra bordsplacering med trevliga bordsgrannar. Bror min på ena sidan, David mitt emot och ett mycket trevligt par på andra sidan. De hade oxå en liten -09 så vi hade en del att prata om, fast deras lilla tjej var född i början av januari, då det skiljde nästan ett år på dem ändå, hihi.
Riktigt god mat fick vi och en mumsig bröllopstårta. Rolig underhållning och fina tal. Ja en lyckad dag helt enkelt! Hoppas att brudparet tycker detsamma.

Tack fina Martina och Johan för att vi fick vara med på Er stora dag!

När vi kom hem var det en liten skrutt som blev riktigt glad! Hade saknat honom massor, men han hade såklart haft det toppenbra med sin mormor (morfar var tyvärr sjuk).
Förstår inte varför han ska fjäska så för mormor och sova ända till SEX! Idag vaknade han som vanligt vid halv fem, haha.
Det blev mycket mys och bus igår när vi kom hem och det verkade nästan som han hade saknat oss för han ville helst vara i knäet eller nära nära, vilket jag givetvis bara tycket var mysigt!

Idag ska jag ner till jobbet och hälsa på en sväng. Ska åka så fort plutten sovit färdigt.

Riktigt mulet väder idag, men det ska ju dra in ett ruskväder nu, hoppas det försvinner snabbt för jag vill ha sol igen =)


Kommentarer
Postat av: Martina Kallin

Brudparet hade en fantastiskt dag som dock gick alldeles för fort! Men varför har du inte lagt upp några bilder på dig i mina supersexiga gröna tajts??

2010-06-13 @ 18:54:30
URL: http://martinaa.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0