Gotland here we come!

Eftersom vi åker i morgon fm och det säkert kommer va massa "sista minuten fix" så hinner jag nog inte titta in här då, så jag skickar iväg det här inlägget nu istället.
Så i morgon dra vi iväg till Gotland en vecka. Ska bli så härligt! Vi hoppas på fint väder men är det int det så får vi det bra ändå. Vi ska ju åka med goa vänner så vi kommer ha det så bra!

Tänk förra året när vi var på Gotland. Det var dagar av ren lycka och välmående. Den ENDA tiden på hela min graviditet som jag inte kräktes. Varje dag utom de dagar vi var på Gotland så kräktes jag. Undra vad det är i luften där. Kanske något som smittar av sig på Alexander så han sover längre än till 4 på morgonen natten, hehe.

Förra året med tjocka magen

Bild: David

Vi tar inte med oss dator eller nått, så inget internet på en vecka, inte blogga eller läsa några bloggar. Jag ska nog överleva ändå ;-)

Ha det gott vänner!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kusin Jullan ^^

Fin bild! Jag visste inte att du börjat blogga igen. Emlan sa det till mig så jag ska börja följa din blogg igen :)! Så fina bilder på eran lille goding! Han blir så himla bra på bild! Kanske beror på att han är världens finaste :)



Ha det så himla bra på Gotland. Hoppas att det blir mycket sol och bad:D Hälsa David och Alexander. Kramar Jullan

2010-06-23 @ 22:36:32
URL: http://hallejjulia.blogspot.com
Postat av: faster

ha det så mysigt. pöss

2010-06-23 @ 22:47:16
Postat av: Evelina

Hoppas ni får det kanon, men det får ni med all sannolikhet :-)



Många kramar

2010-06-24 @ 13:13:30
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Martina

Men vi då, hur ska VI överleva!?!? ;)

2010-06-24 @ 17:22:10
URL: http://martinaa.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0