Gräset är konstigt

Ja gräset det är konstigt, det tycker i alla fall Alexander. Vi har varit ute en stund nu i trädgården. Jag satte Alexander på en filt, men han böjde sig frammåt hela tiden och kände på gräset. Han drog i det, klappade det och drog lite till. Sötnos.



Bild: Jag

Tyvärr så blåste det ganska mycket, så jag fick gå in och hämta en liten tröja till Alexander. Men oj vad kul han tyckte det var att sitta ute på gräset. Han satt hur länge som helst och bara tittade på allt. Trädet med sina långa grenar som vajjade i vinden var nog nästan roligast!

Nu sover lillen igen så jag ska passa på att sätta mig i solen lite. När han är med ute blir det att man sitter i skuggan.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi ja gräset var kul hos oss också idag- tänk så fantastiskt det är att ALLT är nytt för våra små!



Kramar

2010-06-02 @ 19:45:39
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0