Matvägran

Ha, där fick jag för att jag sa att Alexander äter allt.
Igår ställde jag mig och gjorde storkok här hemma. Det blev fisk, ärtor/majs/paprika, morötter och pasta. Gav A en protion med pasta, ärtor/majs/paprika och lite fisk. Det tog tvärstopp. Illskrik, utspottad mat och fingrarna i munnen. Jag tänkte att han hade ont i munnen och att tänderna kanske var på g, så jag hämtade lite god och kall efterätt. Mmmmm vad gott tyckte han såklart och åt med god aptit. Testade och värmde lite burkmat istället (som han ätit innan) och då "mmmades" det och gapade stort....

Busunge ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha! kanske var fisken? Många små gillar ju inte det har jag hört, och kanske extra svårt att få dom att gilla det om det är hemmalagat?



Kram!

2010-06-09 @ 15:47:12
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0