Party party

I lördags var David och jag på party! Alexander fick vara hemma med mormor och morfar då hans förkylning fortfarande inte är bra.
Vi hade en mycket trevlig kväll som började med brännboll, sen grillning, musik, dans och massa massa prat förståss. För min del blev det grillning, musik och prat ;-)

Jag var dommare i brännbollen och konstigt nog så vann Davids lag ;-)

Bild: Jag

David och jag gav upp vid halv-ett tiden, då vi viste att lillen inte tog sovmorgon även om vi ville ha det. När vi kom hem var Alexander vaken då det ca 20 min tidigare hade kommit en idiot och tjuvringt på dörren och Alexander vaknade. Han var då jättepigg och ville inte somna om. Vi försökte med välling, vaggning, buffning, sång och allt, men nej nej. LEKA =) Men frammåt tvåtiden så somande han till slut.
Jag hade då förhoppning om att han skulle sova lite längre på morgonen, men vid tio i fem så sa han godmorgon! Jag var då liiite smått trött... Så av förklarliga själv så bestod gårdagen av en lugn lugn dag =)
David var iväg en sväng och sköt lite på fm, men när han kom hem tog han Alexander och jag sov, behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0