Vår dag

Har visst inte blivit någt bloggande förräns nu, men jag ska sammanfatta lite hur vår dag har varit.

Blev uppvaktada av David och Alexander tidigt idag på morgonen. Fick en jättefin klänning. Ska nog ha den på bröllopet i morgon. Tack mina älsklingar ♥

Jessica och Lucas kom och hälsade på på förmiddagen. Vi började med en promenad i det härliga vädret (det var riktigt varmt) och våra små pojkar sov gott i sina vagnar. Lagom till vi kom hem så vaknade de så de kunde leka lite med varandra. Kort på det kanske kommer någon dag, men just nu laddas kamerabatteriet för fullt inför morgondagens bröllop!!!

När våra vänner åkt hem satte vi oss ute i trädgården och lekte. Alexander i skuggan och jag försökte sitta lite i solen =). När vi satt där och lekte kom David och överraskade med en jättefin blomma + att han hade slutat några timmar tidigare!

Vi åkte ner på stan och åt glass i solen, härligt! Köpte lite shorts och kortärmade bodys till A oxå. Nu saknar jag bara en keps till honom, kan inte hitta det någonstans. Hittade en jättefin på Kappahl, men den fanns ju såklart inte i hans storlek. Någon som har tips på bra kepsaffär till en liten skrutt??

Nu ikväll har David lagat god mat och efter att lillen har lagt sig har vi suttit i soffan och slappat, skönt!

Skulle verkligen behöva packa lite nu, men orkar inte. Får ta det i morgon.

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0