En glad skrutt?!

En glad liten fis idag på morgonen, för ett ögonblick iaf ;-)



Bild: Jag med mobilen

Inatt har Alexander sovit riktigt dåligt. Förmodligen för att han sov ganska mycket på hemresan från Göteborg igår. Så idag har jag en liten gnällis här hemma. Men vi försöker hitta på så mycket roliga saker vi kan för att hålla humöret uppe.
För en liten liten stund sen gick vi ut för att njuta i den härliga vädret. Vi hann inte mer än ut i trädgården förrän det böjade mullra på håll. Nä nån promenad blir det då inte. Alexander somnade i vagnen så han står precis utanför den öppna dörren här så jag har koll, så inte det kommer en skur, eller åskan kommer närmare.

När David slutar ska vi ner på stan en sväng. Måste hitta en keps eller liknande till Alexander + att vi måste hitta lite kläder han kan ha på fotograferingen på torsdag. Sen vill jag byta ut mina blommor i krukorna på framsidan. Jag vill ha blommor med lite mer färg, kanske röda eller lila eller nått. Nu är det vitt och gult, men det planterades ju vid påsk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0