Feber

Besöket på bvc igår gick bra. Han växer så det knakar min lille prins =) Han fick sin spruta också, hua säger jag. Tycker inte om det alls, men nu är det gjort.
Märktes att han var lite medtagen efter sprutan igår eftermiddag (eller kanske var det värmen?) för han sov som en stock i flera timmar, vilket nästan aldrig händer nuförtiden. 3xca 30 min sover han varje dag...

I gårkväll kom febern smygande, jag som hoppades att han skulle slippa. Men efter en liten alvedon så somnade han i sin säng. Han har sovit bra inatt, men tror det kan bero på att han var trött efter sprutan. Idag på morgonen hade han hög hög feber igen. Stackars liten. Gillar inte när han har feber, men nu vet man iaf varför. Hoppas bara det går över snabbt.

Får se om det blir någon promenad idag, det beror på hur Alexander mår. Nu är det iaf härligt frisk luft ute. Igår när vi var ute och gick fick man nästan slå sig fram för det var så kvavt ;-)

Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: ellen

Hon blev sju månader igåt faktiskt:) Din då? :)

2010-05-21 @ 08:06:17
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0