Fortfarande sjuk...

Ligger här i sängen med en liten sjukis bredvid mig. Han snorar och hostar men är på gott humör ändå (just nu iaf). I natt har vi sovit väldigt dåligt, jag har fått sjukt ont i halsen och stackars liten är så täpt så det är svårt för honom att sova. Han vill gärna ha sin napp men det går nästan inte när näsan täpper igen. Försöker bulla upp honom men då sover han nästan ännu sämre. På dagarna tar jag fram sittdelen till vagnen så han får sova i den.

Idag blir det inte mycket gjort här hemma. Vi ska bara mysa och försöka pigga på oss. Igår var vi iaf ute i trädgården lite för vi ville ha lite frisk luft, får se om det blir nått sånt idag oxå =)

Gåstolen är rolig, då kommer man åt massa saker, tex bordet som är gott att bita i...

Bild: Jag

Ha en härlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: faster

vilket härligt kort:)

2010-05-06 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0