God Morgon regniga onsdag!

God Morgon!

Här har dagen börjat för drygt en timme sedan. Plutten är i full färd med att upptäcka världen i sin gåstol. Hans nya favoritgrej är att åka över mattan på babygymmet och dra lite i hoppgungan.
Hans nya favoritleksak är en tom saftflaska.... Här behövs inte köpas massa dyra leksaker, får han själv välja tar han helst "våra" saker.

Alexander har börjat vakna så tidigt (enligt mig) på morgonen nu. Den senaste tiden har han vaknat runt tio i sex. Ett par dagar förra veckan somnade han om när han fick komma till min säng, men se det går inte längre. Nu ska vi upp och leka! Jag är väl inte så roligt leksällskap så tidigt då jag känner mig som en zombie =). Ja jag hoppas iaf att detta bara är en kort period så han börjar sova liiite längre sen iaf. Men man hinner få myckte gjort en dag när man går upp så tidigt! Igår åkte vi ner på stan för att handla lite blommor och döm om min förvåning när jag upptäckte att affärerna inte var öppna än. Jag trodde verkligen att klockan var mer än vad den var. Iofs gjorde detta inget då jag skulle gå på torget, men ändå ;-)

Idag blir det öppna förskolan nu på fm. Blir nog bilen dit eftersom det regnar så mycket här. Sen ska jag och Alexander följa med David till Eksjö. Han ska till sjukhuset och får inte köra hem själv efter det. Vi får se vad A och jag hittar på under tiden!

Ha en härlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0