Härliga helg!

Vilken lyckad helg det har varit, och än är det fortfarande TVÅ dagar kvar!
Igår var vi ute hos mamma och pappa hela förmiddagen. Åt god mat och hade det mysigt. På kvällen åkte vi hem till oss och grillade och skrattade massa! Alexander tyckte det var så mysigt att va med mormor och morfar. Han blir bortskämd den lilla skrutten!

Idag åkte jag, David och Alexander till Jönköping för att hälsa på syster med familj. SÅ kul att träffa lille Isac och Alicia (och föräldrarna med såklart!). Alicia och jag busade massor. Jag hann även med att gosa lite med Isac. Så söt och go han var, å så liiiten. Alexander blev så stor nu! Alexander tyckte det var spännande med en liten bebis, han tittade och tittade på Isac.

Efter en mysig förmiddag hos familj R så skjutsade jag David till tåget så han åkte hem. Jag och Alexander mötte upp Linda och Madde på stan. Vi lunchade ihop och gick lite på stan. Sen åkte vi hem till Madde, roligt att se var hon bodde. Hon hade det så fint i sin lägenhet. Hade en riktigt kul eftermiddag med tjejerna och lillskrutten. Vi snackade massor såklart. Fick även sällskap av Linda i bilen hem till Vetlanda igen, trevligt. Hann man prata ännu lite till! Lillskrutten somnade i bilen på vägen hem och vaknade bara till litegrann för att äta när vi kom hem men slocknade direkt igen sen, så vi får väl se om han sover hela natten nu när han somnade så tidigt.... =S Kanske bäst att gå å lägga sig snart =)

Något som irriterar mig över dagen är att jag GLÖMDE kameran hemma. Jag som ville ta kort på kusinerna tillsammans idag. Jaja, det får bli nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0