Sova sova sova

Ja som rubriken låter så är det en riktig sov-dag för lille Alexander. Han har riktigt hög feber, trots alvedon, så han vill mest bara sova. Förra sovpasset var på dryga 2½h, sen var han vaken en stund och fick lite gröt. Vi lekte lite på golvet och sjöng lite sånger - Alexanders älskar när jag sjunger (hur man nu kan gilla det, haha). Sen blev han trött igen så nu sover han i min säng.

Pappa David slutade tidigt idag, så han var hemma en sväng, men försvann lika fort till Alexanders besvikelse. Verkligen pappas pojk. Han böjade riktigt gråta när D försvann ut genom dörren =(. Men ikväll ska vi vara hemma alla tre och ha det mys mys!

Jag gick en sväng i trädgården. Jag som sa att det var friskt ute idag tar tillbaka det, kvavt, kvavt, kvavt. Åskan hänger i luften, usch. Jag ska verkligen försöka att inte smitta av min åsk-rädsla till Alexander. Tur att David verkligen inte är åskrädd =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch vad jobbigt att han är sjuk :-( Sova är verkligen bästa medicinen när de är dåliga, sist fick E sova hos mig precis så mycket han ville och det tror jag hjälpte så han blev frisk fort.



Många kramar

2010-05-23 @ 11:32:54
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0