Bättre

Idag är jag mycket piggare, skönt. Febern är mycket lägre och jag hoppas den är helt borta tills i morgon. Nu är det mest halsen som krasslar... Skönt i alla fall att David är hemma idag hos Alexander så jag kan vila mig lite. Men det är svårt att ligga och vila tycker jag, vill hellre vara med och leka. Får jaga ut dem i snön sen, DÅ ska jag vila.

I morgon är det en fullspäckad dag för Alexander och mig, så då måste jag vara pigg. Babysim på fm sen tandläkaren och på em en tur till barnmottagningen i Eksjö. Han skulle egentligen gått till barnmottagningen här i går, men läkaren har blivit långtidssjukskriven så vi får åka till Eksjö istället. Men det blir nog bra. De ska kolla upp hans astma, han har inhalerat i drygt två månader nu och det är ju mycket bättre med hostan. Ja ingen hosta alls längre. Sen ska de också kolla lite med andra allergier. Han äter ju helt laktosfritt nu och häromdagen testade vi att ge lite mat med vanlig mjölk i men det reagerade magen på. Men men, vi får se vad de säger i morgon.

Nu kommer strax David hem, han har vait på banken och fixat lite. Har hört ryktas om att han har med pizza hem...!

Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Haha, vad roligt. Busungar där!



Skönt att du mår bättre. Inte lätt att ta hand om de små när man själv mår dåligt.



KRAM

2010-11-30 @ 19:47:22
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0