Försvunnen kamera

Jag kan för mitt liv inte hitta kameran. Har haft med mig den i helgen när vi varit iväg lite, men jag är säker på att jag fått med den hem. Men men, den kommer nog fram snart.
Så fort jag hittar den ska jag visa en söt bild på Alexander och lilla Olle, 6 veckor, som vi träffade i helgen.
Det första Alexander gjorde när han såg Olle var att gå fram och pussa på honom, så gulligt. Tyvärr fastnade inte det på bild, men Alexander ville gärna hålla Olle i handen och det fick jag i alla fall med.

Igår firade vi världens bästa pappa här hemma. Alexander hade köpt DVD-boxen "The Pacific" till honom. Han blev superglad för den. Så det var en lyckad present.

Just nu sover lillen efter att vi varit ute och lekt en stund i trädgården. Jag hade tänkt att räffsa lite löv, men det gick sådär med det. A var lite för trött för att underhålla sig själv och belv så arg när han ramlade i gräset, så vi lekte lite tillsammans i stället. Men vilkte ruggit väder det är ute. Blåsigt och kallt. Kan det inte komma lite soliga och härliga höstdagar innan vintern kommer...

Nä nu är det kameraletarjakt som gäller!


Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Ja, det är nog bra. Vi ska ta och testa så får vi se vilken modell som passar bäst! I butik får man ju lite mer hjälp, då är det svårare att sitta på nätet och gissa :)



Kram kram

2010-11-15 @ 15:54:49
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0