Fredagsmys och bebisar

I kväll har vi haft fredagsmys här hemma. När lillen hade somnat blev det tacos och idol. Snart blir det sängen för mig då jag gick upp tidigt idag för att öppna på jobbet (iofs gick David och Alexander upp samtidigt, hehe).

Idag har jag även träffat sötaste lille Loke som bara är tre dagar "gammal". Att man kan vara så liten, man glömmer så fort. Ville dock inte hålla i honom idag då jag känner av en liten förkylning, men titta på honom var gosigt det med! Snart när vi är pigga så ska vi åka och hälsa på.

Vi har en liten kille till att hälsa på, lille Olle. Han är en månad nu, men vi har inte hunnit träffa dem då David har varit sjuk ett bra tag nu. Men snart ska vi träffa dem med, längtar!

Det är mycket bebisar nu. Det föds bebisar och det är folk runt om kring som är gravida. Riktig babyboom. Alexander får många lekkompisar!

Nä nu kallar sängen! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0