Kväll hos oss

Sitter i soffan och slappar. Lillen sover sedan ett par timmar tillbaka. Är så duktig nu som somnar själv utan ett pip. Dock hittar man honom lite här och var i sängen, så söt. Ska visa kort nån dag.

David har somnat här i soffan bredvid mig. Jobbigt att vara pappaledig, haha. Tror faktiskt att jag ska ta och krypa ner i sängen nu och kolla på DH, får se om jag får med mig David eller om han ska ligga kvar å sova.

I morgon är det babysim. Det är den tredje kursen som börjar. Ska bli kul. Alexander älskar det!

Det har börjat härja magsjuka på jobbet nu, så det är skönt att jag inte ska vara där på ett par dagar nu. Hoppas bara att jag inte har blivit smittad eller att jag dragit hem något till Alexander eller David. Vill verkligen INTE bli sjuk nu när det är kalas på lördag. Då fyller världens bästa 1 år. Helt galet! Mammas lilla hjärta som redan är ett år! Nä så sjuk det hinner jag inte med, å inte någon annan heller som ska på kalaset =)

Nä nu är klockan över nio så nu får jag nog sitta kvar i soffan till första reklamen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0