Torsdag kväll

Det är tyst och lungt här i huset ikväll. Alexander sover (tror jag) och David har åkt ut till mina föräldrar för att hjälpa dem lite. Deras blandare i köket hade gått sönder så han skulle sätta dit en ny.
Alltså får jag bestämma över fjärkontrollen ikväll! Iofs så brukar det inte va några problem då vi oftast vill se samma sak, men ändå ;-)

I eftermiddag var A:s farmor, farfar och hunden Signe här och hälsade på lite. Vi åt lite kvällsmat tillsammans och de busade med Alexander. Han var dock väldigt mammig ikväll och klängde mest i benen på mig. Vet inte varför men han var nog ganska trött. Men han blev så glad när de kom.
Är så kul nu när han känner igen både farmor/farfar och mormor/morfar. Blir jätteglad varje gång vi träffas. Det är så skönt för då vet man att det inte är några problem att lämna honom ifall de ska vara barnvakt. Vi vill inte lämna till någon han inte känner.

På söndag är det fars dag. Jag (eller Alexander) har funderat länge på vad han ska ge till sin pappa men idag har vi styrt upp det. Hoppas att det blir bra! Nu ska jag bara fixa något till min egna pappa med. Men vi syskon ger nog något tillsammans, det brukar vi göra.

Nä nu ska jag gå och se om lillen somnat än. Har han somnat blir det till att läga honom till rätta, brukar ligga lite hur som helst när han somnar själv, och lägga på honom täcket!

Ha en mysig torsdagskväll. Imorgon blir det fredagsmys, woho!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Att bossa över fjärrkontrollen är inte fel;)

2010-11-11 @ 23:37:18
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Therese - Colins mamma

Ännu en bra natt, så jag hoppas det är på väg åt rätt håll :)



Tack, vi hade en bra dag i Ullared igår. Hittade en hel del faktiskt!



Colin har kommit in i en väldigt mammig period med, står gärna och klänger vid mitt ben. KRAM

2010-11-12 @ 11:51:48
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0