Biblioteket

Idag har jag och Alexander varit på biblioteket. Där träffade vi kompisen Lucas, hans storasyster och mamma. Vi läste böcker och pusslade. Alexander och Lucas fick även varsitt paket från biblioteket, en jättefin bok, "Barnens första bok" med massa ramsor, sånger och sagor i. Alla barn i kommunen får en bok i present av biblioteket när de närmar sig ett år, kul!

Alexander tyckte det var roligt med alla böckerna. Roligast var att dra ner dem från hyllorna och slänga ut dem från lådorna... ;-)

 

Tog ett par kort med mobilen på pojkarna bus när de satt och lekte på golvet

Bilder: Jag


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Jag har faktiskt aldrig varit på ett Blingo-party... känner inte till deras kläder så väl. Men nu vet jag! :) Ska hålla utkik efter dom! :)

2010-10-07 @ 17:43:11
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Therese - Colins mamma

Tack så mycket :) Ja, man har haft turen att hitta den rätta och det känns fantastiskt.



Ha en bra fredag! Kram

2010-10-08 @ 14:31:54
URL: http://hostherese.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha då har de samma intresse - riva ner böckerna ;-) Det bästa som finns tydligen haha...



Ja då ska vi se, NU ska jag svara på allt!

Han har 6 tänder som vi vet om, de fyra i mitten nere och två mitten överst.



Vi går inte på loppis speciellt ofta men det är ju kul så skulle gärna göra det oftare! Min pappa brukar ha koll på bra loppisar så ibland hänger vi med dom, och sen på somrarna i piteå brukar vi gå på de loppisarna som är i badhusparken.



Fredrik ska inte vara pappaledig något som det ser ut nu. Inte mer än de 60 dagarna han inte får lämna över såklart!



Syskontankar tycker jag går i vågor, ibland är jag jättesugen och ibland vill jag vänta länge till... Vi får se helt enkelt men jag hoppas ju att vi får fler barn i framtiden!



Hoppas ni får en underbar fredagskväll söta du!

Kramar

2010-10-08 @ 16:56:31
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Sv: Åh, då ska jag kika på deras hemsida. Handlade du nåt?

2010-10-09 @ 14:55:33
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0