Fler tänder?

Alexander har sovit dåligt, dreglat en hel del, dålig i magen och kliat i munnen. Troligen är det fler tänder på G. Får hoppas de kommer upp snart så man får tillbaka sin lilla gladskit.



Bild: Jag

Alexander går väldigt mycket nu, speciellt när man är hemma där han känner till det. Det blir mest krypning när han har lite bråttom. Det är så häftigt att se när han tultar omkring här hemma, duktiga killen! Nu måste vi bara öva att gå med skor. Alexander tycker verkligen inte om att ha skor på sig. Han sätter sig ner och tjurar/skriker för att han inte kan ta sig fram. Men det är nog lättare att gå med skor nu när han har blivit så stadig och går så mycket inne.

Ikväll var det en trött lite kille som somande gott i min famn under vällingstunden. Han har busat med sin pappa hela dagen och de hade hittat på massa kul. Träffat kompisar och grejat. De hade också varit en sväng på stan och köpt ett par vantar till lillen. Behövligt nu när det är så kallt ute och speciellt behövligt tills i morgon när det är speedwayfinalen. Det blir grejjer det =)


Kommentarer
Postat av: Maria - Mammaliv & Fotografi

Vilken liten sötis:)

2010-10-05 @ 22:27:56
URL: http://ristosens.blogg.se/
Postat av: Evelina

Usch inte kul med de vaknatiderna!

Snart kommer han springa fram han också, även med skor :-).



Förresten, frågade du nåt häromdagen som jag inte svarat på? Orkar inte leta bland kommentarerna men jag har för mig att det var nåt haha...



Kramar

2010-10-06 @ 18:01:22
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Martina

Åh vilken fin bild på er fina lilla kille!! Han är ju så söt! Han skulle passa bra i en typ postorderkatalog med barnkläder, hehe!

2010-10-06 @ 20:40:24
URL: http://maartinaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0