Hemma

Det blev inget jobb för mig idag. David är riktigt hängig - feber - hostar som en tok - ont i halsen och kräks. Inte lätt att ta hand om en liten busunge då. Nu hoppas vi bara att jag och Alexander slipper ifrån smittan. Men förmodligen är det något jag dragit hem från jobbet...

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Vädret är inte speciellt lockande att gå ut i. Det är grått och trist och regnet öser ner, hua. Blir till att tända en brasa och mysa inne. Kanske en snabb sväng ner till torget för att kolla lite. Går ju aldrig dit nu när jag jobbar tisdagar, men ibland kan man göra riktiga fynd där. David hittade riktigt roliga leksaksbilar där för tio kronor stycket.

Nu sover lillen sin första sovning så jag ska passa på att hänga upp lite tvätt innan han vaknar. Hoppas du får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

usch då, hoppas han kryar på sig snart!! Och att ni slipper bli sjuka också förstås, speciellt lilleman ;-).

Jo det kan det kanske ha, på sätt och vis hihi...



Kram

2010-10-19 @ 20:40:18
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: faster

stackars min lilla bror. ringer honom sen.

om ni hittar sådana bilar igen. får ni gärna shoppa några till hans lillkusin på västkusten.

hoppas att ni inte åker på skiten nu.



puss på er

2010-10-20 @ 10:59:31
URL: http://ellysfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0