Host host

Lille skrutten är hostig och rosslig här hemma och det verkar inte gå över. Idag ringde David till vårdcentralen och pratade med dem. Han ska nu inhalera 6-8ggr/dagen och se om det hjälper, annars får vi komma in med honom. Dock blir det inte till att träffa några andra barn, så inget öppna förskolan idag.
Det märks att A inte är riktigt pigg för han sover som en stock på dagarna. Idag när jag jobbade på fm så hade han sovit i 2½h! Så vi får se om det blir något mer sovet idag eller inte...

Ikväll är det dags för andra och sista delen på vår kurs. Nyttigt och lärorikt. Alexander får vara hemma med sin mormor och morfar.

På lördag blir det en tripp till Ullared för mig, David och ett par kompisar. Ska försöka hitta lite smått och gott till kommande födelsedagar och lite julklappar. Många barn som vi känner som fyller år snart men framför allt ska vi ju leta till vår egna lilla prins. Ska se om de har lite bra vinterkläder till A också. En overall har vi fått låna av en kompis, så det slipper vi köpa. Jättebra!

Nu är det en liten kille som drar mig i byxbenet och vill ha lite leksällskap. Det tackar jag såklart inte nej till =)


Kommentarer
Postat av: faster

kul ska ni till ullared. hoppas ni hittar det ni söker. att dawe har blivit så fäst vid det stället. he he. det trodde ja förresten:) hoppas att ni träffar eran vän Ola-Conny. puss

2010-10-12 @ 08:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0