ÖF

Idag efter jobbet drog jag och Alexander som vanligt ner till öppna förskolan. Vi hade stämt träff med alla från föräldrargruppen. Vi brukar ju träffas en gång i veckan för att gå en promenad och sen fika lite efter, men barnen får aldrig leka tillsammans. Idag skulle det bli lek var det tänkt. Dock var alla utom vi och Ellory (stavningen???) och hennes mamma sjuka, så det blev inte så många barn. Men de två lekte och hade det skoj i alla fall.



Bild från förra veckan på ÖF. Gunga gunghäst är superkul!

Bild: Jag


Om en stund ska vi åka och hämta David på jobbet. Kanske att det blir en kanelbulle att äta när han kommer hem =)
Ikväll är det kurs för mig och David. Första hjälpen-kurs för småbarnsföräldrar. Jag har hört att den ska vara superbra, så det blir spännande att se vad det är för något. Det är två måndagskvällar på rad nu á 3h per gång. Alexander får stanna hemma med farmor och farfar ikväll och sästa vecka får han vara med mormor och morfar. Det är verkligen en lyx att ha dem så nära så de kan vara barnvakt när man ska iväg på saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0