Fredag kväll i ensamhet

Sitter här ensam och kollar på idol. David är på kräftskiva tillsammans med gamla jobbarkompisar och Alexander sover sedan drygt en timme tillbaka.

Ikväll blev det läggdax för lillen tidigare än vanligt men han har ganska hög feber och är riktigt snuvig och hängig, så jag hoppas att han kan sova bort det. Natten som gått fick David och jag sova i skift för lillen kunde verkligen inte sova på grund av all snuva. Inte ens nässpray hjälpte. Hoppas den kommande natten blir bättre - för allas skull.

Vi hade lite småplaner för helgen men de får tyvärr ställas in. Nu ska vi vara hemma och pigga på oss. Jag har sjukt ont i halsen, men jag hoppas det försvinner snart. Att vi blir sjuka nu allihop är väl inte så konstigt. Jag drar säkert hem massa skit från jobbet, där är det mängder av sjuka barn just nu. Men man får vara tacksam så länge det "bara" är en förkylning som man vet går över även om det inte alltid är så kul när man är i det.

Idag har jag jobbat hela dagen. Trivs jättebra på jobbet, så det är skönt. MEN det bästa med att jobba är att när man kommer hem så möts man av en superglad liten skrutt som kryper emot en och sträcker armarna och vill bli kramad en liten nanosekund innan det är ner på golvet och leka igen ;-)



Häromdagen lagade jag och Alexander massa mat till honom. Han hjälpte till med det han var bäst på ;-)

Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-18 @ 00:18:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0