Jobb och babysim

Igår var det en riktig jobb-dag. Åkte hemmifrån vid halv nio på morgonen och kom hem vid tio på kvällen. Fick knappt träffa min lille prins alls, och den stora var så trött när jag kom hem så han hade somnat när jag var och fixade iordning mig för natten.

Idag har det däremot varit en mamma-son dag. Upp klockan fem, bus i några timmar innan första sovningen. Sen iväg på babysim. Jag som trodde att A inte skulle gilla det så mycket längre. Oj så fel jag hade. Han plaskade och skvätte och hade hur kul som helst. Han dök från kanten och var så duktig! Ja att gå på babysim är verkligen något jag rekommenderar. Kul både för A och för mig!

I eftermiddag blir det att vara hemma. Efter simmet brukar A vara väldigt trött, så bus och mys på hemmaplan är det bästa.

Kommentarer
Postat av: Martina

Har läst och hört om flera kompisar som gått på babysim och alla tycker som du, så den dagen det blir aktuellt ska vi absolut testa på det där också! :)

2010-09-08 @ 20:33:32
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0