Onsdag

Trött, tröttare, tröttast. Jo så känner jag mig idag. Undra när lille A behagar att sova en hel natt utan att vilja ha nappen 10000 gånger ;-)

Idag har vi varit på babysim, mysigt som alltid. Men A var riktigt trött mot slutet. Han hade inte sovit något innan idag, vilket han alltid gör annars, så nu har jag en däckad bebis här hemma. Hoppas han sover länge, det behöver han. Själv får man lite tid till att sitta i soffan och läsa bloggar som jag inte gjort de senaste dagarna = hur många nya inlägg som helst att läsa, kul!

Kommentarer
Postat av: Anders

Finns en ny blogg att läsa... Haha... ;) Hoppas både du och Alexander sovit gott inatt! :)

2010-09-16 @ 05:22:33
URL: http://andersfoto.wordpress.com/
Postat av: therese och oliwer

segt för er att han inte sover.. har ni testat omega 3 ännu? kram

2010-09-16 @ 19:28:38
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0