Roliga helg

Helgen går alltid så snabbt, förmodligen för man har så mycket roligt att göra och att vi är hemma tillsammans alla tre. Denna helg har bjudit på mycket, både lite tråkiga behövliga saker, men mest roliga saker. Kort sammanfattning:

Storstädat, snabb-besök av D:s släktingar, bortbjudna, trevligt sällskap, god mat, bowling (där jag var urkass), barndop, kalas, bus med A, slapp i soffan.
Ja en lyckad helg.

Idag har jag hunnit med att jobba några timmar och nu är David på jobbet. Har inte hunnit busa med A än för han sov i bilen när de kom och hämtade mig på jobbet. Nästan man vill gå och peta lite på honom så han vaknar så man får gosa lite...

Ikväll är det bodypump, får se hur det går idag. Hoppas på lite mindre träningsvärk i benen, haha.

Imorgon är det heldag på jobbet. Först "vanligt" jobb, sen är det avdelningsmöte på kvällen vilket brukar ta många långa timmar. Så jag kommer knappt träffa A alls, bara lite på morgonen. Onsdag och torsdag är jag dock hemma hela dagarna, så då blir det mys och bus. På onsdag är det också premiär för babysimmet denna terminen, ska bli kul!

Nu ska jag gå och laga mig lite mat innan busen vaknar.


Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Tack! Roligt att du tycker det :) Skönt att ha det klart, äntligen.

2010-09-08 @ 12:54:40
URL: http://hostherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0