Iskallt

Det var verkligen iskallt ute och jag tror öronen nästan blåste av. Klantig som jag var så glömde jag mössan hemma, så jag fick gå utan. Jaja lite FRISK luft fick vi i alla fall och Alexander tyckte det var härligt. Han vinkade till varje bil som åkte förbi =)

Nu är det en liten stund lek som gäller och sen är det middagstime. Ser ut som om det blir läggdags hyfsat tidigt för lillen för han gäspar stort redan och kliar sig i ögonen. Men till sju ska han nog hålla sig vaken hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Martina

Nu när jag kom in på din blogg slog det mig att jag drömde ju om Alexander inatt. Jag hade honom ute på lagret på mitt jobb...? Han var mest glad...tror jag. Minns bara att jag satt där med honom i knät. Skumt.... :-P

2011-02-07 @ 10:08:45
URL: http://maartinaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0