Ta 3 betala för 2

Idag var jag och Alexander nere på stan en snabbis. Det var ta 3 betala för 2 på alla barnkläder på Kappahl. A var i stort behov av nya pyamasar så det blev tre stycken av den varan. Nu ska han sussa gott inatt =)

Här är två av dem:

288795 537043
Bilder lånade från Kappahl.

Den tredje hittade jag ingen bild på, men den var som den första fast med ett bi istället och gul/svart randig. Jättesöt =)

Fick en bonuschek på 50kr också när jag handlade så nu måste jag ner någon dag och handla upp den också. Blir nog en tröja från deras egna märke Kaxs, tycker det är så bra kvalité. Alexander har redan några av dem men de använder vi väldigt mycket.
Kanske väljer jag någon av dessa... Föresten så är det alltid ta 3 betala för 2 när det gäller dessa tröjor. Perfekt!
614818 810580 715607

Även dessa bilder är lånade från Kappahl

Kommentarer
Postat av: Åsa Lundstedt

Vad trevlig dina inlägg verkar! kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =) Ha en spännande dag =)

2011-02-22 @ 16:23:23
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0