Planer

Nu när det är nytt år börjar man lite smått planera inför det nya året och om det är något speciellt som ska hända. Vi har inte mycket planer alls för det kommande året, vi får se vad som händer helt enkelt. 
Den största händelsen detta året som jag ser fram emot är när min älskade David fyller 30. Det ska vi fira med dunder och brak!
Förhoppningsvis kommer David och jag komma iväg till Stockholm en helg nu innom ett par månader. Där ska vi träffa goda vänner och passa på att gå på nått trevligt evenemang när vi ändå är där och är barnfria.
Jag hoppas vi kommer att ha en lång och härlig semester tillsammans innan vi till hösten ska skola in A på förskolan. Sen ska det också bestämmas förskola och den biten men just nu väljer jag att inte tänka på det. Vi ska som tur är vara hemma tillsammans ett bra tag till! Att dela på föräldrarledigheten är det bästa vi gjort. Nu får man det bästa av båda världar!
Ja så lite småplaner har vi men det som sagt, vi får se vad året har att erbjuda.

Vad har Du för planer inför det nya året?

Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Ja, det blir ju så. Tiderna förändras. Skönt för er att ni kan vänta lite till med förskola. Jag tycker Colin är ganska liten ännu, men Viktor kan tyvärr inte vara hemma.



Vad roligt att du tycker det förresten! Kram kram

2011-01-03 @ 15:00:53
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0