Fotboll

Idag är min fot stor som en fotboll. Lite överdrivet kanske, men svullen och blodsprängd på vissa ställen. Klantig som jag är missade jag några trappsteg igår när vi var hos vänner, så jag damp rätt i backen med en böjd fot under mig. Detta passade ju ypperligt nu när David går på kryckor. Två halta föräldrar här hemma som kan springa efter busungen ;-)

Annars är det lungt här hemma idag. David är iväg på ett litet äventyr med sin pappa och en kompis. De kommer väl hem frammåt natten skulle jag tro.
Jag och Alexander har tagit det lugnt. Kan som sagt inte springa omkring för mycket. Vi tog oss dock till blommaffären och köpte lite nya blommor till krukorna ute på baksidan. Hade tänkt plantera om lite där då de nuvarande är heldöda. Ska dona lite med detta när lilleman vaknar. Ser dock ut som det ska bli regn, men Alexander har lika kul ute ändå, mest jag som är lite bekväm av mig och inte uppskattar att vara ute i regnet lika mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0