Ligger lågt

Bloggen får stå tillbaka lite nu den närmsta tiden. Vi har fullt upp här hemma med att få ordning på vardagen med att fixa barnvakt de dagar jag jobbar och sen sköta allt här hemma övrig tid. Men vi har sån otrolig tur som har underbara föräldrar som ställer upp. Vi är evigt tacksamma för utan dem hade vi inte fixat detta.
Nu har jag dock tagit midsommarledigt så inget jobb förrän på måndag igen. Ja och då är det snälla svägerskan som ställer upp som barnvakt, TACK!

Idag fick jag ett glädjande besked på jobbet. Nu kommer jag sova gott inatt =) Om lille förkylda sonen tillåter vill säga.

I morgon blir det städning, handling och lite annat fix inför midsommarfirandet vi ska ha här hemma på fredag tillsammans med en annan familj. Vi hoppas på lite fint väder så vi kan sitta ute och att pojkarna kan vara ute och leka lite.

GLAD MIDSOMMAR önskar jag DIG såhär lite i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0